3 Şubat 2022 Perşembe

ONLİNE MEGA ANLAYARAK HIZLI OKUMA EĞİTİMİ

ŞUBAT - 2022 
ZOOM CANLI - ON -LİNE  



Detaylı bilgiyi yazının tamamını okuyarak öğrenebilirisiniz

www.megaegitim.com

Eğer okuduklarınızı hafızanızda tutamıyor ve gerektiğinde de hatırlayamıyorsanız, çok okumanın hiçbir anlamı yoktur. Böyle bir okuma zamanı boşa harcamaktan başka bir şey değildir.

Hızlı okuma eğitimi Türkiye Derecesi Sahibi Eğitmenler tarafından verilir. 

Anlayarak Hızlı Okumanın Faydaları


Anlayarak hızlı okuma yapmanın en önemli faydası kişilere zaman kazandırmasıdır. Yoğun bir hayat temposuna sahip bireyler için başarılı bir zaman yönetimi yapabilmek paha biçilemez bir durumdur. Öğrencilerin okuduklarını hızlı anlamaları daha fazla soru çözmelerine fayda sağlamasının yanı sıra, ödevlerini de daha pratik yapabilme becerilerini geliştirmektedir.



İşi gereği pek çok doküman okumak, belgeleri incelemek durumunda olan iş adamlarının da öğrenecekleri okuma teknikleri sayesinde okuma hızlarını artırmaları mümkündür. Hızlı okuma teknikleri, kişilerin dikkatini yüksek oranda artırmaktadır. Bu teknikler ile sadece okuma hızı değil, anlama hızında da artış görülmektedir. Okuma hızı en az 3 kat artar ve böylelikle zihnin algılama hızına daha çok yaklaşmış olur. Sınavlara daha az çalışıp fazla bilgi edinmek her öğrencinin hayalidir. Kısa sürede çok şey öğrenmek için de hızlı okuma ve anlama kabiliyetinin gelişmiş olması gerekmektedir. Öğrenilen teknikler, okuyucuların görme yeteneklerini geliştirmektedir. Üniversiteyi bitirmiş veya çok kitap okuyan bir öğrencinin dakikada okuduğu kelime sayısı max. 150 – 180 kelime aralığındadır. Sınavlarda paragraf sorularının uzunluğu 135 – 160 kelime  uzunluğundadır. Süreyle yarışılan bir sınav maratonunda böyle uzun bir paragrafı bir seferde okuyup cevaplandırmak çok zordur. O yüzden sınav yorumlarına baktığınızda öğrencilerin genelde “15 dk daha zaman olsaydı ben bu soruları yapardım.” Veya “paragraflar uzun olduğundan okumadım. Eve gelince baktım sorular kolaydı.” Gibi ifadeler kullandığını görürsünüz. Bunun çözümü okuma ve anlama hızını arttırmaktan geçmektedir. 

Birde güncel hayatta okuduğumuz kitaplarımız vardır. Hani şu aylardır masadan masaya odadan odaya dolaşan ve her gün ancak bir sayfasını okuduğumuz ve bizi gördüğünde –“aha yine kim bilir beni nerede bırakacak” diye endişelenen kitaplarınız. İşte o kitaplarınızı da artık kolayca okuyup kısa sürede bitirme imkanına kavuşacaksınız. Katıldığımız bir fuarda sloganımız “SİZ HİÇ 1 SAATTE 1 KİTAP OKUDUNUZ MU?” şeklindeydi. Gelenler bu gerçekten mümkün mü? Diye sormadan geçemiyordu. Evet 1 saatte en az 200 sayfalık 1 kitabı okuyabilirsiniz.

Hızlı okumayı öğrenmek istiyorsanız tereddüt etmeyin. Çok faydasını görürsünüz.  


Aşağıda belirtilen  maddeden en az bir tanesi geçerliyse, bu eğitimi tam sizin için...

 1. Paragraf sorularını iki defa okumak zorunda kalıyorsanız
2.     Okunacak çok şey varken, zamanınız çok azsa.
3.     Okurken dalıp gidiyor ve okumaktan kopuyorsanız.
4.      Kendinizin yavaş bir okuyucu olduğunu düşünüyorsanız.
5.     Hızlı okumak ve anlamak istiyorsanız
6.     Kişisel Gelişimizi ve özgüveninizi arttırmak istiyorsanız
7.     Okumak zorunda olduğunuz yükün altında ezildiğinizi hissediyorsanız.
8.     Bilgisayar ekranında çok şey okuyorsanız.
9.      LGS, TYT, AYT, ALES, KPSS, DGS, TUSS gibi sınavlara hazırlanıyorsanız. 
  10 .  Üniversitelerin Hukuk, Psikoloji, Sosyoloji, Kamu Yönetimi, İşletme, 
Siyasal Bilimler v.b. çok şey okunması gereken bölümlerinde okuyorsanız.

HIZLI OKUMANIN FAYDALARI!

·        *Bu program mevcut okuma hızınızı 2 ila 4 katına çıkartmanızı sağlayacaktır.
·        *Bu program aynı zamanda öğrenme ve anlama hızınızı da artıracaktır.
·        *Bu program okuduklarınızı aynı zamanda hafızanızda tutmayı da sağlayacak bir şekilde düzenlenmiştir.
·        *Bu program daha az zamanda daha çok bilgiyi işleme imkanı sağladığından dolayı, okuma için harcadığınız zamanı kısaltıp, aynı sürede çok daha fazla bilgiye sahip olma imkanı sağlamaktadır.
·       * Bu program okuma, anlama, hafızada tutma ve hatırlama konularında maksimum performansa ulaşmak, kendinize olan güveni de artırarak başarılı olmanızı sağlamaktadır.
·        *Zihinsel potansiyelinizi maksimum seviyede kullanmanızı sağlayan bu program, yapmayı isteyip de boş zamanınız olmadığı için yapamadığınız diğer işler için de zaman bulmanızı sağlayacaktır.
·        *Öğrenme, hafıza ve beyin arasındaki ilginç ilişkiyi keşfedeceksiniz.
·        *Hızlı, etkin, kolay, kalıcı ve aktif öğrenmenin tüm sınırlarına ulaşacaksınız.
·        *Etkin ve kalıcı bir ders çalışmanın nasıl olacağını öğreneceksiniz.
·        *Bu eğitime ÖZEL!... Sınavlarda en büyük sorun olan Sınav Stresini yenmek için yapmanız gereken temel bilgileri öğreneceksiniz.

KİMLER KATILABİLİR !

6.7.8.9.10.11.12. Sınıf Öğrencileri, Mezunlar ve Yetişkinler

Eğitim Tarihi on- line :    28 Şubat - 2-4-7-9-11 Mart 
Saat: 18:30 / 21:30 (Top: 18 Saat)

On -Line Eğitimler ZOOM programı üzerinden verilecektir.

Detay bilgi için :@cetindenizoffical instagram hesabımdan iletişime geçebilirsiniz.


Ayrıca Eğitim Sonrasında 21 günlük uygulama kitapçığı ücretsiz verilecektir. öğrencilerimizin öğrendiklerini bu kitapta 21 gün boyunca her gün 10 dk. uygulama yapması sonrasında velilerle son değerlendirme toplantısı yapılarak eğitim sonlandırılacaktır. Bu uygulama kitapçığının amacı öğrencilerimizin öğrendiklerini pekiştirmesidir.




NELER DEDİLER

·         "Harika bir eğitim aldım. 400-600 kelimelik bir okuma hızının hayal olmadığını öğrendim. Paragraf sorularını - Kitapları daha hızlı ve daha etkin okumak için bu eğitime katıldım. Ders çalışma tekniğimi değiştirdim.”
Çağla
12 Sınıf öğrencisi
*****************************************************************
·         Güzel teknikler öğrendim. Okumada o kadar çok yanlışlar yapıyormuşum ki, bunun farkına vardım. 400 sayfalık bir kitabı 1 saat gibi kısa bir sürede bitirebiliyorum. Okuduklarımın kalıcı olması harika bir duygu, teşekkür ederim.
Hakan
12 Sınıf öğrencisi
******************************************************************
·         Hukuk fakültesinde okunacak çok kitap var. Bunları belirli bir zamanda yapmanız ve aklınızda kalması gerekir. Eğitime belki faydası olur diye son bir umutla  gönülsüz katıldım. Şimdi keşke ortaokuldayken, lisedeyken katılmış olsaydım diyorum. Bu harika eğitim için sonsuz teşekkürler.
Emin
Hukuk Fakültesi Öğrencisi
*******************************************************************
Çetin hocayı kısa sürede tanıma imkanım oldu ve gerek samimiyetinden gerek sorulardan gerek yöntemlerinden gerekse öğrencilere yaklaşımından bu işin profesyoneli olduğunu düşünüyorum. Bu işin ince noktalarını ve öğrencilerin nerelere takıldığını ve bunların nasıl düzeltileceği konusunda bilgi sahibi. Bu sayede böyle bir hocam olduğu için hızlı okuma konusunda ilerlemiş olduğumu düşünüyorum. Çetin hocama teşekkür ediyorum.   Yiğithan GÜRLER (12.Sınıf öğrencisi)
********************************************************
Bu kursa gelmeden önce kitap okumam ve anlamamda çok büyük fark vardı. Önceden sınav olsun kitaplar olsun bir şeyi iki kere okumadan anlayamıyordum. Ama şimdi bir soryu bir defa okuyarak çok rahat anlayabiliyorum. Ve eminim ki bu benim ileride çok işime yarayacak.
Mustafa Zarif ÇETİN (9. Sınıf Öğrencisi)

Eğitimden umduğumu bulduğumu söyleyebilirim. Bilmediğim veya yanlış şekilde yaptığım okuma şekillerinin doğrusunu öğrendim. Aldığım eğitim beni mükemmel yapmasa da sınav sürecime katkı sağlayacağına eminim. Gerçekten en güzel şekilde en güzel şekilde bildiklerinizi bize aktarmaya çalıştınız. Her şey için teşekkürler.
Dide YILMAZ ( 12. Sınıf Öğrencisi)
Benim için çok faydalı olduğunu düşünüyorum. İyi ki tatilimi bu eğitim ile değerlendirdim. Başlarda okuduğumdan bir şey anlamasam da şu an %80 ornında anladığımı düşünüyorum. İyi ki annem kursa katılmam için beni ikna etmiş. Mutluyum 😊
Nisa Nur GÖK (12.Sınıf Öğrencisi)
Programı gayet beğendim. Daha önce başka bir hızlı okuma etkinliğine katılmıştım. Fakat orada pek verim alamamıştım. Kesinlikle bu programdan daha çok verim aldığıma inanıyorum. Teşekkürler
Elif Nazlıhan KÖKSALAN
-------------------------------------------------------------------------------------------
Gayet güzel bir eğitimdi. Burada öğrendiğim hiçbir bilgiyi unutmayacağım. İyi ki çetin hocayı tanımışım. Çok iyi bir hoca. Bize öğrettiği her bilgi için çok teşekkür ederim. Çok güzel bilgiler öğrendim. Keşke daha önce gelseydim.
Nehir ÖZBEK (8. Sınıf Öğrencisi)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Açıkçası eğitimin başlarında beceremediğimi düşünüyordum. Çünkü okuduğum kelimelerin çoğunu anlamıyordum ama sonra her şey değişti. Dakikada 350 kelimeyi anlayarak okuduğumda çok mutlu oldum. Açıkçası bu kadarını beklemiyordum.  Sınavlarıma büyük katkısı olacağını düşünüyorum.
Ahmet Talha GÖSE (8. Sınıf Öğrencisi)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Gayet güzel bir deneyimdi. Okumanın tekniklerini öğrendim. Her şey çok güzeldi. Hayatıma okuma ile ilgili bir çok şey katıldı. Dersler çok eğlenceliydi. Teşekkürler. …

Ayşenur ERDEM (12. Sınıf Öğrencisi) 
--------------------------------------------------------------------------------------------
💓
Yüzlerce öğrencimizden aynı geri dönüşleri almanın mutluluğunu yaşıyoruz.


ÜCRETSİZ SET HEDİYELİ 

Hiç yorum yok: