1 Eylül 2018 Cumartesi

DEĞİŞİM SİZ ELİNİZİ UZATTIĞINIZDA BAŞLAR



ÖNSÖZ

Kitabımı alıp okuduktan sonra kütüphanenizin bir bölümünde bulunduracağınız için çok teşekkür ediyorum. Bir kitabın bittiğini Önsözü yazdığınızda anlıyorsunuz. “Selife Koçluk” kitabımda yoğun bir şekilde hissettiğim bu duyguyu şimdi bir kez daha yaşıyorum. Saat 23:00 ve ben duygularımı cümlelere dökmeye çalışıyorum. Şunu belirtmeliyim ki kitabımı samimi duygularımla yazmaktan hiç vazgeçmedim. Ancak bildiklerinizi anlatmak ve kelimelere dökmek o kadar zor ki, bunu yazmaya başladığınız an çok daha iyi anlıyorsunuz.


          Öğrenci hocasına sordu.

-        Bir kitap okudum ama zihnimde kitaptan hiçbir şey kalmadı.

Bana bir hurma uzattı ve dedi ki;

-        Bunu ağzında çiğneyip ye.
Yedikten sonra bana sordu.

-        Şimdi sen büyüdün mü?
-        Hayır, dedim.

Dedi ki; - Büyümedin fakat o hurma vücuduna dağıldı. Et oldu, kemik oldu, sinir oldu, deri oldu, saç oldu, tırnak oldu, hücre oldu.

Anladım ki okuduğum her kitapta öyle dağılıyor.

Bir kısmı kelime dağarcığımı zenginleştiriyor, bir kısmı bilgi ve marifetimi arttırıyor, bir kısmı ahlakımı güzelleştiriyor, bir kısmı yazı ve konuşmada üslubuma incelik katıyor… her ne kadar ben hissetmesem de…

Umarım hayatınızda bir nebze yer edecek bilgi yaza bilmişimdir.


Bilgi, paylaşım ve yorumlarınızı @cetindenizofficial insatgram sayfamdan DM yapabilirsiniz.  İyi okumalar…


KİTAP SPARİŞİ İÇİN 

* D&R İÇİN TIKLAYIN 
* KİTAP YURDU İÇİN TIKLAYIN
* İDEFİX İÇİN TIKLAYIN
* RAVZA KİTAP İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok: