19 Mayıs 2018 Cumartesi

YAPAMAZSIN DİYENLERE İNANMA !!



instagram takip: @cetindenizofficial 

Nisan 1954 ten önce insanlar birçok denedi ama başarısız olduğu için evrensel inanç insan oğlunun 4 dakikalık engeli kıramayacağı ve 1 mili 4 dakikanın altında koşamayacağı yönündeydi.

Başlarına bir şey geldiğinde işlerin bu şekilde yürüyeceğine inandılar. Bu her yarışta böyleydi ve hiç değişmeyecekti.


Roger bennsiter çıktı ve beyinlerde oluşan 4 dakikalık engeli aştı.  O günden bu güne bunu 20 binden fazla kişi başardı. Liseli çocuklarda dahil.
20 bin insan…. Sizce ne değişti.

İşler yoluna girdiğinde artık bunu birisinin yaptığını biliyorlardı. Ve bunu bildikleri içinde yeni bir inanç ortaya çıkmıştı. Artık başarabileceklerine inanıyorlardı.

Senin bir tek şeye ihtiyacın var. Bir defa kendine başarabileceğini göstermen lazım. 1 soru fazla cevaplayabildiğini, matematiği, fiziği, kimyayı veya neye ihtiyacın varsa onu bir sefer başarabildiğini kendine göstermen lazım.

Biz iki arkadaştık. Zor şartlardaydık. Girdiğimiz her sınav berbat geçti. Çalışıyorduk ama olmuyordu. Sonra arkadaşım vazgeçti. Çalışmaktan vazgeçti. Ben devam ettim. Hiç yılmadım. Her gece bir soru daha çözmek için çabaladım. Başım ağrıdığında, şimdi gelişiyor diye kendimi ikna ettim.

Tam çalışma temposuna alıştığımda abimi kaybettim. Bütün dünya üstüme yıkıldı. Her şeyi bıraktım. Her şeyden vazgeçtim.

Bir akşam babam dediki “abin senin okumanı çok isterdi.” Tekrar ayağa kalktım. Daha çok çalıştım. Türk Tıp dünyasının yetiştirdiği en büyük nörocerrah oldum.  Bu yüzyılda tıp alanında yetişen en önemli beyin cerrahi unvanına sahibim.

 Mikro sinir cerrahisinin kurucusuyum. epilepsi ve beyin tümörünü kendi geliştirdiğim yöntemlerle tedavi etmeyi başardım. Ben başarınca diğer kardeşlerimde başardı. Diye anlattı mahmut gazi yaşargil…

                                                   Çetin Deniz
Yazar / Psk. Dnş./ Hafıza Tek. Uzm.
İnstagram takip için: @cetindenizofficial

Facebook ://yazarcetindeniz



Diğer yazılarım:
Tepkisizlik 
Başarısızlıkta Bahaneleri bırak 
Yabancı Dil Hangi Yaşta öğrenilir? 

Hiç yorum yok: